Ile idzie przelew zagraniczny?

50 92238

Niejednokrotnie korzystamy z opcji przelewów zagranicznych i często zastanawiamy się wówczas, kiedy pieniądze znajdą się na koncie adresata. No właśnie – ile zatem idzie przelew zagraniczny?

Średni czas dokonywania przelewów zagranicznych trwa kilka dni. Wszystko zależy od tego, w jakim banku mamy konto (kiedy dokonywane są sesje wychodzące i przychodzące) oraz od działania międzynarodowych systemów spinających banki na całym świecie, czyli SEPA (Single Euro Payments Area) i SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication). Przelewy SEPA można dokonywać jedynie w euro w obrębie krajów europejskich. Przelewy SWIFT realizowane są w walucie obcej.

Zasadniczo najdogodniejsze, jeśli chodzi o walutę euro, są przelewy SEPA – środki księgowane są na rachunku odbiorcy w następnym dniu roboczym po dokonaniu przelewu. Z kolei średni czas oczekiwania na przelew SWIFT to do 3 dni roboczych od momentu zlecenia. W tym wypadku możemy jednak dokonać wyboru trzech opcji dat zaksięgowania: Spot (3 dni), Tomnext (następnego dnia), Overnight (jeżeli zostanie zlecony do 13.00, to pojawi się u adresata już w tym samym dniu).

Rodzaj przelewu zagranicznegoŚredni czas realizacji
Przelew SEPA1 dzień po terminie zlecenia
Przelew SWIFTdo 3 dni roboczych od momentu zlecenia

 

Ocje księgowana przelewów SWIFTCzas realizacji
Spot3 dni
Tomnext1 dzień
Overnightw tym samym dniu (jeśli zostanie zlecony do 13.00)

 
Czy wiesz że?

Koszty za dokonanie przelewu zagranicznego rozliczane są w trzech taryfach. W SEPA obowiązuje opcja najtańsza, czyli SHA – opłaty banku nadawcy spadają na zleceniodawcę, a banku odbiorcy na odbiorcę. Za przelewy SWIFT można natomiast zapłacić według trzech instrukcji kosztowych: SHA, OUR (za wszystko płaci zleceniodawca) lub BEN (wszystkie opłaty pokrywa odbiorca). A Wy z których przelewów zagranicznych korzystacie najczęściej i jakie ponosicie koszty tych operacji?

Komentarze

~ Piotr
12.09.2019r. 23:22
0   + -   0
Czy orientuje się ktoś ile trwa przelew z Polski do Uk do Halifax banku ?
~ Aga
08.08.2019r. 17:31
0   + -   0
Jak długo idą pieniądze że Szwajcarii do Polski na konto walutowe.jak są wysłane w środę po południu to kiedy się spodziewac
~ Mary
07.08.2019r. 23:59
0   + -   0
Jaki jest czas oczekiwania może to potrwać kilka dni czy ktoś wie i czy wysyłał pieniądze z Niemiec do Turcji .
~ Mary
07.08.2019r. 23:56
0   + -   0
Wysłałam pieniądze w Euro z Niemiec w piątek tj.2.08 i jeszcze nie ma na koncie w Turcji jak długo trzeba czekać to też konto jest w Euro .Ile można czekać czy ktoś może mi pomóc.
~ Monika
11.07.2019r. 08:23
0   + -   0
Kryss mamy 21 wiek, ale mamy też korporacje, które nie zawracają sobie głowy "drobnymi" ludźmi i są też firmy prywatne, które zabiegają o każdego klienta :)) Dlatego zawsze wolę korzystać z prywatnych, choćbym miała troszkę dopłacić. Pozdrawiam
~ Kryss
03.07.2019r. 12:44
2   + -   0
Czy ktoś miał przelewy z irlandii na pko bp. Bo czekam od 21 czerwca. Mi się zdaje że mamy 21 wiek. Czy na zachodzie banki nie mają komputerów czy coś się dzieje ta kasą
~ Gregor
24.06.2019r. 09:15
2   + -   0
Dosyć często dokonuje przelewu z Angll do Polski zazwyczaj docierają następnego dnia,nigdy nie zdarzyło się żeby szły dłużej niż dwa dni robocze.(konto brytyjskie jest w funtach polskie w złotych)
~ Gregor
24.06.2019r. 09:15
0   + -   1
Dosyć często dokonuje przelewu z Angll do Polski zazwyczaj docierają następnego dnia,nigdy nie zdarzyło się żeby szły dłużej niż dwa dni robocze.(konto brytyjskie jest w funtach polskie w złotych)
~ olek
12.06.2019r. 15:33
1   + -   0
miras czy kasa juz doszla?
~ lola
12.06.2019r. 15:31
1   + -   0
kasa idzie max 3 - 5 dni .moj bank img nie przetrzymuje pieniedzy , sprawdzony jest
~ Rozalia
12.06.2019r. 15:24
2   + -   0
przelew doszedl . ale sie dowiedzialam ,ze pieniadze nie byly wyslane . Dopiero po kilku telefonach szefciu ruszyl cztery litery i wyslal w poniedzialek a we wtorek kasa jyz byla . pamietajcie , ze kasa idzie max 5 dni roboczych . cala reszta to wiecie co
~ Miras
31.05.2019r. 17:32
6   + -   0
Czekam na hajs który jest mi potrzebny jak powietrze. Kur*a mija juz piąty dzień a kasy jak nie bylo na koncie to tak nie ma. Kto jest ku*wa za to odpowiedzialny? Jak to działa? Miał byc do 3 dni roboczych a tu chu*a. Chłopy wkur*ione bo wyplaty nie dostali ode mnie a ja udaje ze wszystko jest okey. Ja pier*ole...
~ Martyna
09.05.2019r. 19:16
0   + -   0
Czekam za zwrotem zaległych kindergeld termin wypłaty był 9 maj i nie ma dziś pieniędzy? Czy mogą przyjść później? Czy znowu coś jest nie tak
~ Kazia
21.04.2019r. 17:51
0   + -   1
Wyslalam już 10 dni temu pieniadze do Turcji i jeszcze nie doszły kto jest temu winien i ile mozna czekać na potwierdzenie odbioru przelew SIFT.bank ing
~ Pycia
16.04.2019r. 12:38
0   + -   0
Rozalia i jak doszedł ten przelew? Mam podobna sytuację z tym że przelew wyszedł z Belgii
~ Iwona
11.04.2019r. 14:52
0   + -   0
czy ktoś spotkał się z systemem Secure Trust Bank?
~ Nati
10.04.2019r. 17:58
0   + -   0
Prawidłowo na 3 dzien roboczy najpoźniej pieniądze powinny byc na rachunku odbiorcy. Ja często mam przelewy zagraniczne w drugim dwiu roboczym,ale to bank trzyma te pieniadze na koncie depozytowym i po zaksięgowaniu ich i rozliczeniu przekazują na konto odbiorcy chyba że maja jakies zastrzeżenia to warto samemu zadzwonić do banku w celu sprawdzenia statusu,ale szybciej uzyska odpowiedz ten co wysyła bo bank mu wskaże z jakaą data przekazał pieniadze. Ostatnio również wydaje mi się że bank przesuwa cesje na wykonanie przekazania pieniedzy
~ Rozalia
10.04.2019r. 16:29
6   + -   2
czekam juz tydzien na przelew z niemiec i nic .jestem juz naprawde zla
~ messi
13.03.2019r. 12:16
0   + -   0
ile czeka sie na przekaz pocztowy do banku Ing w Holandii?
~ messi
13.03.2019r. 12:14
0   + -   0
ile czeka sie na przekaz pocztowy z warszawy z okienka do Holandi do ING holendeski wysłane 7 marca jest 13 i jeszcze nie mam nic na koncie po mało sie nie pokoje
~ greczynka
08.03.2019r. 14:14
1   + -   0
Ile się czeka na przelew walutowy z PKO do USA na konto prywatne (bank nie posiada Swift, tylko routing #)
~ Rozalka
07.03.2019r. 11:35
2   + -   1
Kto w tych czasach korzysta z drogich bankow..no jestem w szoku jak czytam komentarze! Ludzie.. od lat przelewam pieniądze przez przekazy England.pl i mam pieniądze w 1h na koncie w PL za darmo!!! Maja system na europe i szwagrowi poleciłam Fxcity. Mówi że z Niemiec robi przelew za groszowe pieniądze i ma tego sanego dnia albo na drugi dzień napóźniej. macie link do rejestracji darmowej https://fxcity.eu/registration?rCode=RL1355
~ Dzoanna
08.02.2019r. 17:08
4   + -   0
Siostra nie może mi wykonać przelewu z Dubaju,jak wpisuje dane banku i kod swift to nie wyszukuje jej mojego banku! Czy ktoś się z tym spotkał ?? Proszę o pomoc
~ Monia
24.01.2019r. 14:29
2   + -   2
Ile idzie przelew z Polski do Austrii sepa
~ Noki
11.01.2019r. 18:38
0   + -   0
Dużo zależy też od banku w jakim wykonujemy przelew. Podczas wyboru banku z zestawienia jak np https://procredito.pl/konta-bankowe/konto-bankowe-przez-internet zwykle w szczegółach oferty są podane terminy przelewów.
~ Ernoo
07.01.2019r. 18:36
0   + -   0
Ja nie wiem ludzie co wy piszecie, 4.01.2019 wysłano pieniądze z UK na polskie konto i w poniedziałek to znaczy 7.01.2019 przed godz. 12 były na moim koncie, ostatnio też przelew z Niemiec wysłany w czwartek był na moim koncie w poniedziałek
~ piatas01
03.01.2019r. 17:33
0   + -   0
czekam na przelew z UK, konto mam w alior banku dolarowe. zleceniodawca twierdzi że przelał kase w poniedziałek dzisiaj jest czwartek 17.30 i nadal nie ma kasy na koncie.
~ Ewelina
06.11.2018r. 20:37
9   + -   0
Czy ktoś wie ile idzie przelew z Danii do Polski?
~ Aga
10.10.2018r. 12:21
8   + -   4
Ile idzie przelew z Holandii na słowackie konto ? Wczoraj był zrobiony przelew
~ Patrycja
01.10.2018r. 12:35
5   + -   3
Czekam na przelew od wtorku25. 09.2. 018 i do dnia dzisiejszego nie ma ze Szwecji a z Włoch wpływa mi tego samego dnia
~ Xoxoxo
24.09.2018r. 15:05
0   + -   0
Witam mam pytanie ile może iść przelew z rabobank lub anb amro do ing. Nl? Z konta firmowego na prywatne
~ Dick74
18.09.2018r. 09:46
9   + -   0
Witam,mam pytanie we wtorek tj.11 .09. został zrobiony przelew na konto walutowe PKO BP z konta z Anglii,dzisiaj mamy 18.09.I kasy nadal nie ma,czy może ktoś się orientuję ile trzeba czekać,niestety w banku słyszałem że 3 dni robocze...pomozcie!!!
~ WW
17.09.2018r. 11:18
5   + -   3
Siemka... ja właśnie czekam na przelew walutowy z Ing Nl na Pko Bp, ale księgowa chyba coś poprzestawiała, bo czekam tak już od 13 września, tak dla jasności, dzisiaj mam 17 września... komplikuje mi to mój plan zajęć i jestem coraz bardziej wściekły
~ Kijowa
17.09.2018r. 09:25
0   + -   0
Mam konto w banku millenium i zarowno z Holandii jak i Anglii przelewy mam ksiegowane nastepnego dnia roboczego uwaga zawsze! Ani razu nie zdazylo mi sie czekac dluzej niz do ostatniej sesji dnia nastepnego.po przelewie z konta angielskiego na konto pl oplata 20 funtów ale chyba rosnie w zależności od kwoty przesylanej
~ Iwona
12.09.2018r. 15:37
0   + -   0
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Iwona
12.09.2018r. 15:37
22   + -   10
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Iwona
12.09.2018r. 15:36
32   + -   5
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Niki
05.09.2018r. 14:21
12   + -   0
Ile czasu idą pieniądze z Holandii do Polski kurcze Czekam już trzeci dzień i nadal nic
~ Niki
05.09.2018r. 14:21
6   + -   1
Ile czasu idą pieniądze z Holandii do Polski kurcze Czekam już trzeci dzień i nadal nic
~ mokki
01.09.2018r. 13:04
2   + -   0
Polecam pod uwagę zagraniczne HSBC - przelew z UK do Polski kosztuje tylko 4F, a jest księgowany w mbanku tego samego dnia. Jak dla mne jakiś rekord świata, zarówno opłata jak i czas, porównując czy do innych banków (3-4 dni za 20F), czy nawet transferwise... Z drugej strony, zabawne jak powoli idą przelewy walutowe między polskimi bankami, pełne średniowiecze.
~ reszka1
29.08.2018r. 07:57
3   + -   1
ja tez czekam na przelew z holenderskiego banku już 6 dzień roboczy ;( inny bank ale ta sama waluta.. holenderskie Ing twierdzi że wszystko jest u nich oki a polski mBank przelewu nie zarejestrował. Jakieś pomysły? ~ ksai na ilu dniach u Ciebie się skończyło
~ GoLL
22.08.2018r. 09:53
0   + -   1
Wiec morał taki zmienic bank :-) z norweskiego konta obojetnie jakiego na Milleniuem dociera w 3 dni.
~ Mala27
21.08.2018r. 16:49
1   + -   0
Dziwne komentarze sa co niektorych ale tez wysylalam z Holandii na polskie konto i byl przelew w poniedzialek o 13.. A wysylalam w piatek wieczorem.
~ Jan
18.07.2018r. 10:56
4   + -   1
Przelałem 1000 USD miedzy swoimi kontami w polskich bankach. Dotarło 8 dnia. mBank wysyłający pobrał 15+5zł za SWIFT, eurobank odbierający uszczknął 20USD
~ Jan
17.07.2018r. 09:32
0   + -   0
Przelałem USD miedzy swoimi kontami w polskich bankach i czekam już tydzień, a forsy brak.
~ Łukasz
09.07.2018r. 18:16
5   + -   0
Czekam na przelew od piątku zeszłego tygodnia z Anglii na polskie konto bankowe nie walutowe PKO Bank Polski czyli dziś mija 6 dzień roboczy a pieniędzy jak niema tak niema
~ -ksai
28.06.2018r. 12:45
2   + -   6
czekam już 6dzień na przelew z konta holenderskiego i nic
~ ksai
28.06.2018r. 12:40
0   + -   5
czekam na przelew 6 dzień z Holandii masakra
~ staryzboj
14.06.2018r. 19:21
0   + -   1
miałem już kilka razy zwykłe przelewy z banków holenderskich, duńskich, niemieckich - były już nawet w tym samym dniu - jest bardzo ważne żeby mieć w banku w Polsce konto w tej samej walucie w której jest robiony przelew - inaczej przelew wędruje jeszcze przez centrum rozliczeniowe banku ( 2-4 dni ) i dodatkowo traci się na kursie walutowym.
~ Ewee
28.05.2018r. 07:50
0   + -   0
Jesli w srode kolo godziny 10 lub 11 ktos wyslal przelew z Anglii na holenderskie ING w walucie gp a dzis juz mamy poniedzialek to kiedy mozna sie spodziewac tego przelewu?
Wczytaj więcej
  
 

Komentarze

  
 
~ Piotr
12.09.2019r. 23:22
0   + -   0
Czy orientuje się ktoś ile trwa przelew z Polski do Uk do Halifax banku ?
~ Aga
08.08.2019r. 17:31
0   + -   0
Jak długo idą pieniądze że Szwajcarii do Polski na konto walutowe.jak są wysłane w środę po południu to kiedy się spodziewac
~ Mary
07.08.2019r. 23:59
0   + -   0
Jaki jest czas oczekiwania może to potrwać kilka dni czy ktoś wie i czy wysyłał pieniądze z Niemiec do Turcji .
~ Mary
07.08.2019r. 23:56
0   + -   0
Wysłałam pieniądze w Euro z Niemiec w piątek tj.2.08 i jeszcze nie ma na koncie w Turcji jak długo trzeba czekać to też konto jest w Euro .Ile można czekać czy ktoś może mi pomóc.
~ Monika
11.07.2019r. 08:23
0   + -   0
Kryss mamy 21 wiek, ale mamy też korporacje, które nie zawracają sobie głowy "drobnymi" ludźmi i są też firmy prywatne, które zabiegają o każdego klienta :)) Dlatego zawsze wolę korzystać z prywatnych, choćbym miała troszkę dopłacić. Pozdrawiam
~ Kryss
03.07.2019r. 12:44
2   + -   0
Czy ktoś miał przelewy z irlandii na pko bp. Bo czekam od 21 czerwca. Mi się zdaje że mamy 21 wiek. Czy na zachodzie banki nie mają komputerów czy coś się dzieje ta kasą
~ Gregor
24.06.2019r. 09:15
2   + -   0
Dosyć często dokonuje przelewu z Angll do Polski zazwyczaj docierają następnego dnia,nigdy nie zdarzyło się żeby szły dłużej niż dwa dni robocze.(konto brytyjskie jest w funtach polskie w złotych)
~ Gregor
24.06.2019r. 09:15
0   + -   1
Dosyć często dokonuje przelewu z Angll do Polski zazwyczaj docierają następnego dnia,nigdy nie zdarzyło się żeby szły dłużej niż dwa dni robocze.(konto brytyjskie jest w funtach polskie w złotych)
~ olek
12.06.2019r. 15:33
1   + -   0
miras czy kasa juz doszla?
~ lola
12.06.2019r. 15:31
1   + -   0
kasa idzie max 3 - 5 dni .moj bank img nie przetrzymuje pieniedzy , sprawdzony jest
~ Rozalia
12.06.2019r. 15:24
2   + -   0
przelew doszedl . ale sie dowiedzialam ,ze pieniadze nie byly wyslane . Dopiero po kilku telefonach szefciu ruszyl cztery litery i wyslal w poniedzialek a we wtorek kasa jyz byla . pamietajcie , ze kasa idzie max 5 dni roboczych . cala reszta to wiecie co
~ Miras
31.05.2019r. 17:32
6   + -   0
Czekam na hajs który jest mi potrzebny jak powietrze. Kur*a mija juz piąty dzień a kasy jak nie bylo na koncie to tak nie ma. Kto jest ku*wa za to odpowiedzialny? Jak to działa? Miał byc do 3 dni roboczych a tu chu*a. Chłopy wkur*ione bo wyplaty nie dostali ode mnie a ja udaje ze wszystko jest okey. Ja pier*ole...
~ Martyna
09.05.2019r. 19:16
0   + -   0
Czekam za zwrotem zaległych kindergeld termin wypłaty był 9 maj i nie ma dziś pieniędzy? Czy mogą przyjść później? Czy znowu coś jest nie tak
~ Kazia
21.04.2019r. 17:51
0   + -   1
Wyslalam już 10 dni temu pieniadze do Turcji i jeszcze nie doszły kto jest temu winien i ile mozna czekać na potwierdzenie odbioru przelew SIFT.bank ing
~ Pycia
16.04.2019r. 12:38
0   + -   0
Rozalia i jak doszedł ten przelew? Mam podobna sytuację z tym że przelew wyszedł z Belgii
~ Iwona
11.04.2019r. 14:52
0   + -   0
czy ktoś spotkał się z systemem Secure Trust Bank?
~ Nati
10.04.2019r. 17:58
0   + -   0
Prawidłowo na 3 dzien roboczy najpoźniej pieniądze powinny byc na rachunku odbiorcy. Ja często mam przelewy zagraniczne w drugim dwiu roboczym,ale to bank trzyma te pieniadze na koncie depozytowym i po zaksięgowaniu ich i rozliczeniu przekazują na konto odbiorcy chyba że maja jakies zastrzeżenia to warto samemu zadzwonić do banku w celu sprawdzenia statusu,ale szybciej uzyska odpowiedz ten co wysyła bo bank mu wskaże z jakaą data przekazał pieniadze. Ostatnio również wydaje mi się że bank przesuwa cesje na wykonanie przekazania pieniedzy
~ Rozalia
10.04.2019r. 16:29
6   + -   2
czekam juz tydzien na przelew z niemiec i nic .jestem juz naprawde zla
~ messi
13.03.2019r. 12:16
0   + -   0
ile czeka sie na przekaz pocztowy do banku Ing w Holandii?
~ messi
13.03.2019r. 12:14
0   + -   0
ile czeka sie na przekaz pocztowy z warszawy z okienka do Holandi do ING holendeski wysłane 7 marca jest 13 i jeszcze nie mam nic na koncie po mało sie nie pokoje
~ greczynka
08.03.2019r. 14:14
1   + -   0
Ile się czeka na przelew walutowy z PKO do USA na konto prywatne (bank nie posiada Swift, tylko routing #)
~ Rozalka
07.03.2019r. 11:35
2   + -   1
Kto w tych czasach korzysta z drogich bankow..no jestem w szoku jak czytam komentarze! Ludzie.. od lat przelewam pieniądze przez przekazy England.pl i mam pieniądze w 1h na koncie w PL za darmo!!! Maja system na europe i szwagrowi poleciłam Fxcity. Mówi że z Niemiec robi przelew za groszowe pieniądze i ma tego sanego dnia albo na drugi dzień napóźniej. macie link do rejestracji darmowej https://fxcity.eu/registration?rCode=RL1355
~ Dzoanna
08.02.2019r. 17:08
4   + -   0
Siostra nie może mi wykonać przelewu z Dubaju,jak wpisuje dane banku i kod swift to nie wyszukuje jej mojego banku! Czy ktoś się z tym spotkał ?? Proszę o pomoc
~ Monia
24.01.2019r. 14:29
2   + -   2
Ile idzie przelew z Polski do Austrii sepa
~ Noki
11.01.2019r. 18:38
0   + -   0
Dużo zależy też od banku w jakim wykonujemy przelew. Podczas wyboru banku z zestawienia jak np https://procredito.pl/konta-bankowe/konto-bankowe-przez-internet zwykle w szczegółach oferty są podane terminy przelewów.
~ Ernoo
07.01.2019r. 18:36
0   + -   0
Ja nie wiem ludzie co wy piszecie, 4.01.2019 wysłano pieniądze z UK na polskie konto i w poniedziałek to znaczy 7.01.2019 przed godz. 12 były na moim koncie, ostatnio też przelew z Niemiec wysłany w czwartek był na moim koncie w poniedziałek
~ piatas01
03.01.2019r. 17:33
0   + -   0
czekam na przelew z UK, konto mam w alior banku dolarowe. zleceniodawca twierdzi że przelał kase w poniedziałek dzisiaj jest czwartek 17.30 i nadal nie ma kasy na koncie.
~ Ewelina
06.11.2018r. 20:37
9   + -   0
Czy ktoś wie ile idzie przelew z Danii do Polski?
~ Aga
10.10.2018r. 12:21
8   + -   4
Ile idzie przelew z Holandii na słowackie konto ? Wczoraj był zrobiony przelew
~ Patrycja
01.10.2018r. 12:35
5   + -   3
Czekam na przelew od wtorku25. 09.2. 018 i do dnia dzisiejszego nie ma ze Szwecji a z Włoch wpływa mi tego samego dnia
~ Xoxoxo
24.09.2018r. 15:05
0   + -   0
Witam mam pytanie ile może iść przelew z rabobank lub anb amro do ing. Nl? Z konta firmowego na prywatne
~ Dick74
18.09.2018r. 09:46
9   + -   0
Witam,mam pytanie we wtorek tj.11 .09. został zrobiony przelew na konto walutowe PKO BP z konta z Anglii,dzisiaj mamy 18.09.I kasy nadal nie ma,czy może ktoś się orientuję ile trzeba czekać,niestety w banku słyszałem że 3 dni robocze...pomozcie!!!
~ WW
17.09.2018r. 11:18
5   + -   3
Siemka... ja właśnie czekam na przelew walutowy z Ing Nl na Pko Bp, ale księgowa chyba coś poprzestawiała, bo czekam tak już od 13 września, tak dla jasności, dzisiaj mam 17 września... komplikuje mi to mój plan zajęć i jestem coraz bardziej wściekły
~ Kijowa
17.09.2018r. 09:25
0   + -   0
Mam konto w banku millenium i zarowno z Holandii jak i Anglii przelewy mam ksiegowane nastepnego dnia roboczego uwaga zawsze! Ani razu nie zdazylo mi sie czekac dluzej niz do ostatniej sesji dnia nastepnego.po przelewie z konta angielskiego na konto pl oplata 20 funtów ale chyba rosnie w zależności od kwoty przesylanej
~ Iwona
12.09.2018r. 15:37
0   + -   0
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Iwona
12.09.2018r. 15:37
22   + -   10
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Iwona
12.09.2018r. 15:36
32   + -   5
Ile idzie przelew z Niemiec do polski na konto banku spółdzielczego
~ Niki
05.09.2018r. 14:21
12   + -   0
Ile czasu idą pieniądze z Holandii do Polski kurcze Czekam już trzeci dzień i nadal nic
~ Niki
05.09.2018r. 14:21
6   + -   1
Ile czasu idą pieniądze z Holandii do Polski kurcze Czekam już trzeci dzień i nadal nic
~ mokki
01.09.2018r. 13:04
2   + -   0
Polecam pod uwagę zagraniczne HSBC - przelew z UK do Polski kosztuje tylko 4F, a jest księgowany w mbanku tego samego dnia. Jak dla mne jakiś rekord świata, zarówno opłata jak i czas, porównując czy do innych banków (3-4 dni za 20F), czy nawet transferwise... Z drugej strony, zabawne jak powoli idą przelewy walutowe między polskimi bankami, pełne średniowiecze.
~ reszka1
29.08.2018r. 07:57
3   + -   1
ja tez czekam na przelew z holenderskiego banku już 6 dzień roboczy ;( inny bank ale ta sama waluta.. holenderskie Ing twierdzi że wszystko jest u nich oki a polski mBank przelewu nie zarejestrował. Jakieś pomysły? ~ ksai na ilu dniach u Ciebie się skończyło
~ GoLL
22.08.2018r. 09:53
0   + -   1
Wiec morał taki zmienic bank :-) z norweskiego konta obojetnie jakiego na Milleniuem dociera w 3 dni.
~ Mala27
21.08.2018r. 16:49
1   + -   0
Dziwne komentarze sa co niektorych ale tez wysylalam z Holandii na polskie konto i byl przelew w poniedzialek o 13.. A wysylalam w piatek wieczorem.
~ Jan
18.07.2018r. 10:56
4   + -   1
Przelałem 1000 USD miedzy swoimi kontami w polskich bankach. Dotarło 8 dnia. mBank wysyłający pobrał 15+5zł za SWIFT, eurobank odbierający uszczknął 20USD
~ Jan
17.07.2018r. 09:32
0   + -   0
Przelałem USD miedzy swoimi kontami w polskich bankach i czekam już tydzień, a forsy brak.
~ Łukasz
09.07.2018r. 18:16
5   + -   0
Czekam na przelew od piątku zeszłego tygodnia z Anglii na polskie konto bankowe nie walutowe PKO Bank Polski czyli dziś mija 6 dzień roboczy a pieniędzy jak niema tak niema
~ -ksai
28.06.2018r. 12:45
2   + -   6
czekam już 6dzień na przelew z konta holenderskiego i nic
~ ksai
28.06.2018r. 12:40
0   + -   5
czekam na przelew 6 dzień z Holandii masakra
~ staryzboj
14.06.2018r. 19:21
0   + -   1
miałem już kilka razy zwykłe przelewy z banków holenderskich, duńskich, niemieckich - były już nawet w tym samym dniu - jest bardzo ważne żeby mieć w banku w Polsce konto w tej samej walucie w której jest robiony przelew - inaczej przelew wędruje jeszcze przez centrum rozliczeniowe banku ( 2-4 dni ) i dodatkowo traci się na kursie walutowym.
~ Ewee
28.05.2018r. 07:50
0   + -   0
Jesli w srode kolo godziny 10 lub 11 ktos wyslal przelew z Anglii na holenderskie ING w walucie gp a dzis juz mamy poniedzialek to kiedy mozna sie spodziewac tego przelewu?
Wczytaj więcej

Top Dyskusje

~ superluk 2019-10-16 15:14:03

afryka Ameryka Południowa Ameryka Północna Antarktyda Azja Australia Europa kto powie jakie te...

~ heniek 2019-10-15 21:35:13

Wysłałem paczkę priorytetową 8 dni temu jeszcze nie doszła ,za co płacę.Szybciej rowerem by ją zawiózł.ha

~ No nie 2019-10-14 15:15:47

@~Rafał - kupę wstydu na całe życie